Inne i bubblan


Det här var nog den längsta bloggpaus jag gjort sedan jag startade denhär bloggen men jag har varit upptagen med att lära känna den här lilla filuren. Hon är nu snart 1 månad och det känns som att tiden går både fort och långsamt på samma gång. Vissa dagar går helt och hållet åt till att vagga, vyssa, mata och byta blöjor medan man andra dagar har lite tid över till att fixa tvätt, disk och annat nödvändigt.


En sak jag har hunnit med är att göra färdigt den här mobilen som jag började på de sista veckorna jag var gravid.


Jag hade lite svårt att få se små djuren att vända sig mot mig när jag skulle fotografera den men det är en gris, en ko, ett får, en häst och en uggla i mitten. Än så länge är det mest jag som tittar på dem men snart ska nog lillan kunna se så pass bra och långt att hon också får glädje av dem.

Kommentarer

Populära inlägg