Badrumstankar


Idag funderar jag lite på den kommande badrumsrenoveringen. Jag har nog nästan bestämt att jag vill ha väggarna helt vita, ingen fondvägg i duschen utan bara vitt. Däremot skulle jag vilja att golvet var nåt lite speciellt, gärna i bruna toner. Jag gillar golvet ovanför i bilden från CcHöganäs som är lite grå- och brunspräckliga.


Jag har också fastnat lite för den här typen av mörkt brungrå klinker som ser ut att ha inslag av rost i sig. Denna bild kommer från Konradssons kakel. Till den här typen av klinker vill man nog ha vita badrumsmöbler eller möjligtvis mörkt bruna i samma ton som golvet.

Kommentarer

  1. Badrumstrollet3 mars 2010 kl. 19:52

    En liten, liten liten fondvägg bara va... Typ en liten platta med brun eller en rosa bård då? Ja! en rosa bård!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg