Paketinslagning med hjälp



Förutom den numera obligatoriska skottningen har jag idag slagit in lite julklappar. Det började bra med papper, snören, brasa och Nigellas julstök på tv. Ungefär samtidigt som jag satte mig ner på golvet för att börja insåg katten att något potentiellt roligt var på gång.


Han började lite lätt med att välja ut ett snöre.


Han tyckte sen att han borde få vara lite mer involverad i själva inslagningen.


"Finns det ingenting mer vi kan slå in?" verkar det som Frasse undrar när han dyker ner i en av de nu tomma påsarna. Jag är alls ingen stjärna när det gäller att slå in paket och i år har jag inte ens köpt några nya fina papper eller snören men jag brukar nog vilja att paketen ser snygga och prydliga ut. Frasse och jag har inte alls samma idé om denna syssla ska gå till eller hur slutresultatet ska se ut. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt i förväg till dem som ska få mina presenter, flera av dem har fått lite "lufthål".

Kommentarer

Populära inlägg