Förkylningsnöje

Bild från Mio.
Jag har varit väldigt dålig på att skriv här på bloggen den här veckan, en förkylning och en stor trötthet har sett till att inspirationen till att göra mycket alls har uteblivit. Jag har dock återupptagit jakten på inspirationsbilder inför den kommande renoveringen av vardagsrummet. Dagens bilder kommer från min inspirationsmapp på datorn. Tanken är att få till ett rum som känns varmt och inbjudande.

Bild från Sköna hem.
Jag är inte så förtjust i vita väggar, det känns både för kallt och för kalt. Det jag gillar i den här bilden är det mörka golvet, de mjuka lila fåtöljerna och de runda formerna i bordet och mattan.

Bild från Sköna hem.
Ja, det finns många fina hem att titta på och bli inspirerad av på nätet. Det svåra är att välja ut de färger och den stil man tror att man inte kommer att tröttna på och som man tror att man kan leva med i många år framöver.

Kommentarer

Populära inlägg