Tavelupphängning


Idag tog jag en tur till vårt lokala centrum och shoppade lite. Jag köpte bl a tavelramar till ett par fotografier och en affisch som vi haft liggande ett tag. Nu är de äntligen inramade och uppsatta. De här fotografierna ovan gav jag till Oscar i julklapp. De är köpta hos Motiv Stockholm som har både nätbutik och en "riktig" butik som ligger på Karlavägen 44 i Stockholm. De är verkligen superfina och pryder nu en av väggarna i vardagsrummet.

Den här jättefina bilden blev också otroligt bra när den blev inramad. Vi fick den av Oscars föräldrar, tack så hemskt mycket, för ganska länge sedan men allt jobb med huset gjorde att vi glömde bort den lite och den blev liggande hoprullad i ett skåp. Nu hänger också den i vardagsrummet, bredvid spisen.


Förutom ramarna köpte jag den här fina kökstimern i retrostil som jag gått och tittat på ett tag.

I samma butik som jag köpte timern hittade jag också den här kattmatsburken från Bruka som fick följa med hem. Den ser inte så stor ut men den rymmer i allafall ca 2 kg torrfoder.

Kommentarer

Populära inlägg