Vår på Åhléns

Idag efter jobbet var jag ovanlighetens skull inne på söder i Stockholm eftersom jag skulle klippa mig. Min frisör var lite försenad med kunden innan och jag hann därför in en stund på Åhlens. På inredningsavdelningen fick jag faktiskt vårkänslor, massor av fina tyger och kuddar med blom- och bladmöster med mycket grönt i.


Jag hittade bl a den här fina kudden som jag inte tror passar så bra i vårt vardagsrum där vi har mycket brunt och beige. Bilderna kommer från Åhléns.

En ordentlig uppdatering av arbetet med källaren och glasdörrarna i vardagsrummet kommer snart men jag kan säga att arbetet går framåt. Det har varit svårt att slipa dörrarna eftersom det visade sig att fanéren var väldigt tunn och sliten. Jag ska försöka ta lite bilder i helgen så att ni får se vad som hänt här i huset.

Kommentarer

Populära inlägg