Vintertrött


Det varnas för mer snö och kylan verkar bestå men jag är trött på vintern. Jag är inte någon riktigt vintermänniska, det är trevligt med snö och kallt ett tag men inte så här länge. Jag är inte någon sportig person oavsett om det är sommar- eller vintersporter det gäller och ser inte nån jättestor tjusning varken i skidåkning eller skridskoåkning. Den ända skridskoåkning jag ägnar mig åt är den ofrivilliga sorten som blir nu när alla gångvägar och trottoarer klädda med klaris. Bilderna idag får därför bli en lite kavalkad av bilder tagna under varmare förhållanden. Det blir bilder på några av de rosor jag samlat på mig under de senaste två åren.

Duchesse de Montebello

Felicité Parmentier

Glamis Castle

Jaques Cartier

Madame Plantier

Kommentarer

  1. Åh vilka fina bilder! Man längtar verkligen till våren nu. Då blir det nybakta bullar o kaffe i er trädgård, mums!
    Kram Molly

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg