Den som spar...


...kanske så småningom kan köpa en sån här. Jag har kollat runt lite på nätet på maskiner som kan hjälpa mig med mina brödbak. Jag har läst tester och diskussioner på olika forum och kommit fram till att det nog är en sån här jag vill ha. Den har en rejäl skål, ordentligt med effekt och man kan köpa till en massa tillbehör om man vill. Jag får börja spara.

I huset i övrigt har vi fixat lite mer i källarförrådet där ett element nu kommit upp på den nymålade ytterväggen. Nu kan arbetet fortsätta i en betydligt trevligare temperatur. Nu när de yttre delarna av skorstenen nästan är på plats har vi också beställt de delar som ska vara inne i köket. De är beräknade att komma om ca 3 veckor. Det ska bli spännande att elda i vedspisen första gången!

Kommentarer

Populära inlägg