En gnistrande morgon


Trots kylan har det varit en riktigt bra och skön helg. Solen har visats sig hela tiden och imorse gnistrade hela trädgården av all frost och tack vare tidsomställningen hann jag upp i tid för att se det.


Jag har naturligtvis varit ute en del idag också för att få sol och ljus på mig. Jag har krattat in löv under en del buskar och hällt ut en hel del över några av rabatterna. Amaryllislökarna har flyttat ner i plastkrukor men jag behöver skaffa nya ytterkrukor till dem, har inga tomma kvar.

Kommentarer

  1. Visst är det härligt med morgnar klädda i silver?! Ha det gott! Anna

    SvaraRadera
  2. Helgens sol, och den vackra frosten, gav verkligen en kick! Så här års behövs mycket energi för att mota mörkret.Jag hoppas på fler "kameradagar" :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg