Fönstershopar på nätet

Boråstapeter

Det var nästan mörkt idag när jag kom hem efter jobbet, temperaturen håller på att krypa ner mot nollan och på vädret på tv hotade man med snöblandat regn till natten. För att mota undan höstdepressionen fönstershopar jag tapeter på nätet.

Boråstapeter

Tanken är att vi ska ta tag i isoleringen av kattvinden i vårt sovrum. En vägg ska rivas och sågspånet och den gamla äckliga glasfiberullen ska bort och ersättas med ny bättre isolering. Den tapet vi har nu går inte längre att få tag på så jag har börjat leta efter en ny. 

 

 Jag tror att jag vill ha blå färger den här gången och har tittat lite på Boråstapeters kollektioner. Jag måste nog ta mig ner till färgaffären och titta på tapeterna på riktigt innan jag gör mitt slutgiltiga val.

Kommentarer

  1. hihi,ja nätet e riktigt farligt :)
    å missa nu inte........

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg