Ny teknik


Japp, det oundvikliga hände, min gamla dator dog, eller nästan i allafall. Den är tillräckligt död för att motivera till ett inköp av en ny dator. Den nya datorn är mycket modernare än jag är van vid och fotoredigeringsprogrammet har massor av finesser och funktioner jag måste lära mig. Medan jag lägger in alla program jag behöver i datorn och försöker lära mig hur min nya kompis fungerar visar jag den här fina bilden på en av de två hackspettar som häckade vid vår vändplan tidigare i somras.

Kommentarer

  1. Du får det att låta så positivt med ny teknik.
    Själv suckar jag över den nya lap´en och irriterar mig på att jag måste lära mig nya vägar för att göra invanda saker.Men de, barnen, säger att det är bra för ett tantminne med utmaningar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dina barn har rätt, man behöver utmana sig själv ibland, det livar upp :), och det går lättare om man låtsas att det är roligt. Jag tycker faktiskt att det är lite kul, det kommer i allafall bli det när jag lärt mig hur allt fungerar.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg