Mycket att göra


Jisses vad veckan har gått fort. Det har varit mycket att pyssla med både hemma och på jobbet så det känns som om tiden bara har susat förbi. I början av veckan fick jag gökuret jag beställde för nån vecka sen och nu gör det den trebenta lampan sällskap i hallen. Just nu är både göken och pendeln blå men det går att byta efter humör.


Det jag pysslat med är bl a ett nytt överdrag till hallbänkens dyna. Här i tyg med murgröna och ormbunkar från Hemtex. Jag har naturligtvis fixat lite i trädgården också, rensat en del ogräs, klippt lite mer rosor och flyttat på några små buskar och klematis som hamnat tokigt. Meteorologerna pratar om att det ev ska komma snö imorgon men det tänker jag inte tro på alls. Jag beställer soligt och runt 10 grader, det passar mig bättre.

Kommentarer

Populära inlägg